Onverwachte mankementen kunnen zich voordoen bij alle gebruiksvoorwerpen, of het nu gaat een om een auto, een wasmachine of een computer. Iedere computergebruiker moet erop bedacht zijn dat een mankement bij een computer het verlies van data (zoals tekst- en fotobestanden) kan betekenen. Daarom behoort het regelmatig maken van een back-up van databestanden tot de normale voorzorgsmaatregelen die iedere computergebruiker hoort te nemen. Op die manier kan schade zoveel mogelijk worden beperkt wanneer de computer het onverhoopt laat afweten.
Houd er altijd rekening mee dat de aard van een reparatie met zich kan meebrengen dat data verloren gaat, bijvoorbeeld wanneer het noodzakelijk is opnieuw te formatteren om de computer weer in orde te brengen. In een dergelijke situatie kan de reparateur niet worden verweten dat er data verloren is gegaan.
U kunt een afspraak annuleren, mits u dit ten minste 24 uren van tevoren doet. De annulering is kosteloos, behalve als er door ons bedrijf al aantoonbaar kosten zijn gemaakt, bijvoorbeeld omdat er speciaal producten zijn besteld om de reparatie uit te kunnen voeren.
Bij de planning voor de afspraak geven wij u aan tijdens welk dagdeel u onze medewerker(s) kunt verwachten. Wij hanteren de volgende dagdelen (onderstaand enkele voorbeelden):
Eerste ochtenddeel: van 8.00 tot 10.00 uur
Tweede ochtenddeel: van 10.00 tot 12.00 uur
Eerste middagdeel: van 13.00 tot 15.00 uur
Tweede middagdeel: van 15.00 tot 17.00 uur
Avond: van 19.00 tot 20.30 uur
Ochtend: van 8.00 tot 12.00 uur
Middag: van 13.00 tot 17.00 uur
Avond: van 19.00 tot 20.30 uur
Lukt het ons onverhoopt niet de geplande afspraak na te komen, dan zullen wij u dit zo spoedig mogelijk laten weten, uiterlijk de voorgaande werkdag.
Blijkt tijdens de dag dat de afspraak is gepland dat wij deze niet kunnen nakomen, dan krijgt u hiervoor een vergoeding die gelijk staat aan het bedrag dat u ons dient te betalen als wij u tijdens het geplande dagdeel niet thuis treffen, namelijk € 20,00
Mochten wij gedurende de dag van de afspraak een duidelijker zicht hebben op het tijdstip dat wij bij u kunnen zijn, dan zullen wij u dit telefonisch laten weten.
Als wij hebben laten weten het door de opdrachtgever aangegeven probleem te kunnen oplossen, worden er geen kosten in rekening gebracht als ons dat niet lukt.
Er worden wel kosten in rekening gebracht als wij vooraf hebben laten weten dat de kans bestaat dat we een bepaalde dienst niet succesvol kunnen verrichten, maar de opdrachtgever ons desondanks heeft verzocht dit toch te proberen.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u contact met ons opnemen.
Home | Computerhulp op afstand | Computer opschonen | Algemene Voorwaarden | Privacybeleid | Disclaimer | Sitemap | Contact | Copyright © 1995 - 2016 PC Helpdesk. Alle rechten voorbehouden.